آی آر نی نی

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

زني بخاطر عكس هاي عروسي 10 سال پيش خود، طلاق گرفت !


زن جواني كه از عكس هاي عروسي 10 سال پيش خود رضايت نداشت صبح امروز 30 ارديبهشت به همراه همسرش با مراجعه به دادگاه خانواده دادخواست طلاق توافقي مطرح كرد.

زوج جواني با مراجعه به دادگاه و طرح دادخواست طلاق توافقي از قاضي شعبه خواستند به پرونده آنان رسيدگي و تكليف زندگي شان را هرچه سريعتر مشخص كند.

ايمان - ح با اظهار اينكه همسرش خيلي بي منطق است به قاضي پرونده گفت: حدود 10 سال پيش با سهيلا كه چند ماهي با هم دوست بوديم ازدواج كردم در آن چند ماه كوتاه به جاي اينكه به مسائل مهم زندگي فكر كنيم فقط به هم پيام كوتاه ارسال مي كرديم و اكنون نتيجه بي فكري ام را پس از 10 سال زندگي مي بينم.

زوج افزود: پس از اينكه زندگي مشتركمان را آغاز كرديم متوجه بهانه جويي هاي همسرم شدم اما در اين مدت به دليل اينكه خيلي صبور هستم تحمل كردم اما اين اواخر شروع به ايراد گرفتن از عكس هاي عروسي اش گرفته و دائم مي گويد من و مادرم از قصد وي را به آرايشگاه و آتليه خوبي نبرديم تا عكس هاي جالبي نداشته باشد هرچه با وي صحبت مي كنم كه عكسهايش براي 10 سال پيش است و با اكنون خيلي فرق دارد قبول نمي كند به همين علت تصميم گرفتيم از هم جدا شويم چون هيچ گونه شباهت و تفاهم اخلاقي با هم نداريم.

قاضي پرونده پس از شنيدن اظهارات زوج از همسرش خواست دليلش را براي از هم پاشاندن كانون خانواده اش بيان كند كه گفت من توقع بي جايي از همسرم ندارم فقط از وي مي خواهم مرا به آرايشگاه و آتليه ديگري ببرد تا عكس هاي زيبا و جديد تري از عروسي ام داشته باشم كه وي نمي پذيرد پس از صحبت فراوان با يكديگر تصميم گرفتيم به دليل اينكه حرف هم را نمي فهميم به زندگي مشتركمان پايان دهيم.

گفتني است، قاضي شعبه پس از ثبت اظهاراتش تلاش خود را در سازش طرفين كرد اما هيچ يك از آنان حاضر به گذشت نبودند به همين دليل با درخواست آنان مبني بر طلاق توافقي موافقت كرد.
باشگاه خبرنگاران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر