آی آر نی نی

۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

طلاق به خاطر محبت زياد همسر!


مردي که به دليل علاقه و محبت زياد همسرش از او دلزده شده بود براي جدايي به دادگاه خانواده مراجعه کرد.

در جلسه رسيدگي به دادخواست طلاق اين زوج که در مجتمع قضايي شهيد باهنر برگزار شد ابتدا زن 29 ساله اظهار داشت؛ 12 سال پيش پسرخاله ام به خواستگاري ام آمد و به خاطر علاقه يي که به من داشت حاضر به ازدواج با وي شدم و با مهريه 350 سکه بهار آزادي و نيمي از دارايي اش به عقد هم درآمديم.

وي افزود؛ اوايل زندگي رابطه بسيار گرم و صميمانه يي داشتيم و هيچ مشکلي وجود نداشت تا اينکه شوهرم سه سال پيش به همکارش که زن 30ساله يي است، علاقه مند و از آن موقع بهانه جويي هايش شروع شد. او مي گفت؛ چرا بيش از اندازه به من محبت مي کني؟ و چرا با من بحث و دعوا و قهر نمي کني؟

زن جوان با اظهار اينکه همسرش مانع رفتن او به دانشگاه شده است، گفت؛ تنها گناه من اين است که با او مهربان و سازگار بودم.

در ادامه از آنجا که مرد 33 ساله در دادگاه حضور نداشت وکيل او توضيحاتي را ارائه داد و گفت من به خاطر پسر پنج ساله اين زوج خيلي براي سازگاري تلاش کردم اما موفق نشدم و موکل من ادعا مي کند هيچ مشکلي با همسرش ندارد اما علاقه يي نيز به او ندارد و ديگر نمي خواهد با وي زندگي کند.

قضي دادگاه پس از شنيدن اظهارات طرفين رسيدگي به اين پرونده را به آينده موکول کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر