آی آر نی نی

۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

حوادث طلاق : طلاق به خاطر اختلاف تحصيلات

پزشک 37 ساله يي که در بيمارستان محل کارش با همسر خود آشنا شده بود، به خاطر نداشتن تناسب تحصيلاتي و طبقاتي او را طلاق داد.

اين پزشک 37 ساله که هفت سال پيش با همسرش در بيمارستان محل کار خود آشنا شده بود ديروز با مراجعه به دادگاه خواستار جدايي از او شد.
همسر اين پزشک در اظهاراتش گفت؛ سال 81 با هم ازدواج کرديم. او پزشک بود و من ديپلم بودم. به خاطر تحصيلات و ثروتش با او ازدواج کردم و همسرم که 10 سال بزرگ تر از من است به خاطر ظاهرم با من ازدواج کرد.اين زن ادامه داد؛ بعد از ازدواج، متوجه شديم تفاهم و سازگاري نداريم، البته مادرشوهرم از قبل به خاطر تحصيلات کم من، با ازدواج مان موافق نبود. در ادامه جلسه دادگاه پزشک 37 ساله نيز گفت به خاطر اختلاف تحصيلات و فاصله طبقاتي نمي تواند با همسرش زندگي کند.
پس از اظهارات اين زوج حکم طلاق صادر و مرد موظف شد 40 سکه از 514 سکه همسرش را به صورت نقدي و بقيه را به طور اقساط بپردازد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر